Kirkegårdskontor

Lemvig-Heldum Menighedsråd gennemfører følgende ændringer i den daglige service over for borgerne for at reducere risikoen for spredning af coronavirusen. 

Det sker i forlængelse af regeringens indførelse af en række indgreb med samme mål.
Ændringerne gælder fra mandag den 30. marts og indtil mandag den 13. april 


Kirkegårdskontoret er lukket for personlig fremmøde  

  

Vore udendørs ansatte på kirkegårdene arbejder i normal arbejdstid.
Først og fremmest med aftagning af det sidste gran, plantning af forårsblomster og almindelig vedligehold.

HUSK: vi opfordrer alle besøgende til at holde afstand  -  min. 2 meter.

 

Al kontakt til vore ansatte bedes gjort telefonisk på tlf. 97821152 Mandag-fredag 10.00-12.00.

Mailadresser: anders@lemvigkirkegaard.dk og mia@lemvigkirkegaard.dk 

  

303 Kirkegaardskontor  Ydunslund 2A, Lemvig - 

 

  på Lemvig Kirkegård. Indkørsel fra Vesterbjerg

  

  Tlf: 97 82 11 52

  

    

Kirkegårdskontorets åbningstid: mandag til fredag 10.00 - 12.00   

       

Fælles administration for Lemvig og Heldum kirkegårde.

 

Kontakt kirkegårdskontoret for at lave aftale om nyt gravsted, vedligehold, tilbud på GIAS-aftale  m.v.
Fakturaer for vedligehold m.v. udsendes fra kirkegårdskontoret, ligesom indbetalinger bedes foretaget hertil.
Aftale om nedsættelse af urner aftales med kirkegårdskontoret.

 

Kontorassistent Mia Mikkelsen passer normalt kontoret.
Mail: mia@lemvigkirkegaard.dk 

 

Kirkegårdsleder

Anders Dolberg Clausen

mail: anders@lemvigkirkegaard.dk

Direkte tlf.: 20 23 53 21 (i arbejdstiden)

Kontor tlf.:  97 82 11 52.

    Klik på billedet for at se forstørret foto.